неділя, 30 червня 2019 р.

ВІРШІ ДЛЯ ДІТЕЙ ПРО ЗДОРОВ'Я І ЗАГАРТУВАННЯ


Здоровий означає веселий, бадьорий та життєрадісний. А от найкращі друзі хворої дитини — лінь, сум та втома. Щоб завжди бути у гарній формі, турбуйся про свій організм: роби зарядку, не забувай про гігієну та корисну їжу, вчасно лягай спати.
 Сонце, вода та повітря — твої вірні помічники на шляху до відмінного здоров’я, міцного імунітету та краси.

Головне — здоровим бути

Головне — здоровим бути —
Це потрібно всім збагнути!
Бо як є здоров’я й сила,
То весь світ людині милий.
Й думка в неї веселенька,
І тоді вона жвавенька.
Все їй хочеться робити,
І сміятись, і радіти.
А як тільки захворіє —
Зразу й сонечко тускніє.
Тому це запам’ятай
Й про своє здоров’я дбай!

Здоров'я 
Купити можна багато:
Іграшку, комп'ютер,
Смішного бульдога,
Стрімкий скутер,
Кораловий острів
(Хоч це і складно),
Але тільки здоров'я
Купити неможливо.
Воно нам по життю
Завжди стане у пригоді.
Дбайливо треба
До нього ставитися.
(А. Гришин )

Джерело: 
Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua

Будьте здорові 
Ти з червоним сонцем дружиш,
Хвилі прохолодної радий,
Тобі не страшний дощик,
Не страшний снігопад.
Ти вітру не боїшся,
У грі не втомлюєшся,
І рано спати лягаєш,
І з сонечком встаєш.
Взимку на лижах ходиш,
Граєшся на ковзанці.
А влітку засмаглий
Купаєшся в річці.
Ти любиш стрибати, бігати,
Грати тугим м'ячем.
Ти виростеш здоровим!
Ти будеш силачем!
(С. Островський)

***
Хто здоровий, той сміється
Все йому в житті вдається.
Він долає всі вершини –
Це ж чудово для людини.
Хто здоровий, той не плаче,
Жде його в житті удача,
Він уміє працювати,
Вчитись і відпочивати.
Бо здоров’я – це прекрасно,
Здорово, чудово, ясно.
І доступні для людини
Всі дороги і стежини.

***
Сім гріхів не наживай,
А любов у серці май.
Весело дивися в світ
І живи багато літ!
В очі кожному дивись,
А вітаючись, всміхнись.
Щиро з другом привітайся,
І не злись, не зазнавайся. І
 над іншими не смійся,
Бути ввічливим не бійся.
Слів брутальних не вживай.
Всім здоров’я побажай. 

Ми здорові 
На лузі корови жують,
Ох, круглі в них бока.
Ми з братиком здорові
Від парного молока.
Ось прийде під вечір Зорька,
Покличе нас голосно: "Му-у-у!"
... А наскільки одужали
Ми не скажемо нікому-у-у!
(Н. Ярославцев)

Залізне здоров'я 
Беру ескімо по три штуки,
Бурульки й крижинки жую,
Без шапки ходжу я і куртки

Руки в студену воду суну.
Залізне здоров'я прямо:
Ніяк не можу захворіти,
Щоб добра, ніжна мама
Зі мною могла посидіти.
(О. Бундур
)

Пісенька про загартування 
Я йду гуляти - у хустці,
В теплих рукавицях.
Кішка Мурка - без нічого,
Вітру не боїться.
І взимку, і влітку
Усюди ходить босоніж,
І при всьому, при цьому
Грип їй зовсім не знайомий.
І ангіни немає у кішки,
І бронхіту теж немає,
Тому що
Загартовуватися
Починала з дитячих років.
(Бела Бєлова)

Здоров'я, загартування - понад усе! 
В зимову холоднечу хвилює питання:
Холодно дуже, чи не висунути ніс?
Ви приготуйтеся, потріть долоні,
До криниці підстрибом швидше біжіть.
Чудово взимку обливатися водою.
Мороз все скрипить, трясе бородою.
Облившись водицею, ти вдягнув кожух.
Мороз здивувався і сам сів у калюжу.
Сердився мороз, скрипів і сопів,
Весь світ підпорядкувати своїй волі хотів.
Та ось невдача: хоч страшний мороз,
Але все ж знайдеться, хто висуне ніс.
Здоров'я, загартування - понад усе,
І знають про це всі люди давно.
Хлопці! Взимку стаєте «моржами»,
Не бійтеся морозу, спробуйте самі!
(А. Новікова)

Загартування 
Вранці ти загартовуйся,
Водою холодною обливайся.
Будеш ти завжди здоровий.
Тут не потрібно слів зайвих.

Якщо хочеш бути здоровий 
Малюк, ти хочеш бути здоровий,
Не пити поганих таблеток,
Забути уколи докторів,
І краплі з піпеток?
Щоб носом не сопіти,
І не сильно кашляти,
Обливайся кожен день,
Лий досить рясно.
Щоб досягти успіху в навчанні,
І була кмітливість,
Всім потрібна дітлахам
Водна прцедура.
(Т. Семисынова)

Крижана вода 
Я стою біля краю ванни
Вранці, як на березі.
І подумати навіть дивно:
Невже знову зможу?
Облив себе водою
Від маківки до ніг,
Так задоволений я собою,
Що не злякався, знову зміг!
Немає ні трясці, ні мурашок -
Рушником їх зводив.
Нічого тепер не страшно,
Якщо вранці переміг!
(О. Будрур)

Фізкульт - ура! 
Є у нас в квартирі Таня,
У неї постійні страждання,
Дуже дивна вона:
Ні здорова і ні хвора.
Кожен день в цієї Тані
Починається з ридань:
"Вмиватися я боюся,
Ой, не треба, застуджуся!»
А хлопці кажуть
Тихо, без ганеба:
"Загартовуватися, загартовуватися,
Загартовуватися треба!"
У дворі дзвенять м'ячі,
Крутяться скакалки,
Діти ліплять паски
І грають у квача.
Тільки Таня біля вікна
Все сидить, сидить одна.
Кажуть хлопці їй:
"Виходь гуляти швидше!
Сонце жарко гріє,
Виходь скоріше!"
Таня пхикає: "Ой, боюсь,
Я на сонці обпечусь!"
Все сиділа та сиділа
Наша Таня за вікном,
Швидко літо пролетіло,
Осінь капає дощем.
Починають Таню звати:
"Виходь гриби збирати.»
Таня плаче:"Я вже тремчу,
Бо я ноги намочу!"

А хлопці кажуть
Тихо, без ганеба:
"Загартовуватися, загартовуватися,
Загартовуватися треба!

Дощик крапа - не біда,
Нам усім - тебе шкода!"
(З. Петрова)

Рада 
Чим більше до лікаря ми ходимо,
Тим більше хвороб в нас знаходять,
Давно пора нам всім зрозуміти -
Лікаря нам треба залишити:
На спорт, дієти і загартування,
На вокал і обливання.
(О. Матицина)

***

Кожен день по розпорядку
Маємо робить зарядку.
Для здоров’я вона — плюс,
Намотай собі на вус.

А як здоров’я зберегти?

Будь розумниця, дитинко,
І здоров’я бережи.
У кишені май хустинку
Й слів поганих не кажи.
Руки з милом мий щоденно
Після гри і до їди.
Та життя сприймай натхненно,
Будь здоровою завжди!

 

Як думав Василько...

Думав Вася, Танін брат,
Щоб здоровим стати,
Треба їсти — все підряд
І побільше спати.
Так Василько і робив,
Враз, як прокидався,
Щось жував він, їв і їв,
Просто — запихався.
Став гладкий — не підбіжить!
Та і йти не може...
Як такому в світі жить,
Хто тут допоможе?

 

Як думала Оленка...       

Думала Оленка так: щоб здоров’я мати,
Треба їсти їй буряк, пити чай із м’яти,
Їсти супчики й борщі, вареники з сиром,
І котлетки, й вергунці,  але знати міру.
Прокидатись на зорі, зарядку робити,
Помагати у дворі, з дітьми в мирі жити.
Ще трудитися щодень, волю гартувати,
І завжди співать пісень, словом, не тужити!
Чемні говорить слова та людей вітати,
Добрії робить діла, менших захищати.

 

На зарядку

В качки двадцять каченят —
Поставали всі у ряд.
Повела вона до ставу
Всю компанію пискляву.
Кожний ранок для порядку
Роблять качки фіззарядку.
Раз, два, три, чотири, п'ять —
Починаємо пірнать.
(Вадим Крищенко)


***
Рух – це життя.
Він зміцнює здоров’я.
Клітинку кожну
Він зігріває кров’ю.
Без руху швидко
Стане кволим тіло.
Тож, склавши руки,
Не сиди без діла!
О спорт! О спорт!
Це просто клас!
Дружіть із ним завжди,
Здоров’я, юність силу дасть
І творчої снаги!

***
Кожен день по розпорядку
Маємо робить зарядку.
Для здоров’я вона – плюс,
Намотай собі на вус

***
Щоб мати здоров’я,
Слід правильно їсти,
Вживати поживне
І тільки корисне.
Не їсти надміру,
Не шкодити тілу
І пам’ятати про вітаміни.

Про здоров'я

Здоров’я — основа усього на світі,
Здоровими бути бажають всі діти,
Для цього потрібно щоденно вмиватись,
Робити зарядку і тепло вдягатись.
Себе гартувати водою і сонцем.
І солодко спати з відкритим віконцем.
І їсти усе, що на стіл подають,
Бо страви нам росту і сил додають.
(Людмила Лисенко)

Здоров’я

Здоров’я — розкіш для людини,
Найбільша цінність у житті.
Як є здоров’я день при днині,
Можливість є йти до мети.
Тоді є радість, щастя, диво,
Краса у крапельці роси.
Тоді людина йде щасливо
Серед безмежної краси
Й чарівність світу відчуває.
Для неї в хмурість — дні ясні.
Вона всі труднощі долає
Й співає радісні пісні.
Вона — здорова! Це чудово,
Бо їй нічого не болить.
Вона добро творить готова.
І це прекрасно! Можна жить!
(Надія Красоткіна)

Про здоров'я

Хто здоров’я не цінує,
В того вибору нема:
Або він життя змарнує,
Або те його злама.
Ну, а хто здоров’ям важить,
До краплинки зберіга,
Той вам з радістю покаже,
Де черпається снага!

***

Хто здоровий, той сміється,
Все йому в житті вдається,
Радість б'ється в нім щоднини
Це ж чудово для людини!
Хто здоровий, той не плаче,
Жде його в житті удача.
Він уміє працювати,
Вчитись і відпочивати.
Хто здоровий — не сумує,
Над загадками мудрує,
Він сміливо в світ іде
Й за собою всіх веде.
Бо здоров'я — це прекрасно,
Здорово, чудово, ясно!
І доступні для людини
Всі дороги і стежини!


Бережи здоров’я
Хто здоровий, той сміється,
Пісня радісна лунає.
Він ніколи не здається,
Бо у серці мужність має.
Хто здоровий, той не тужить,
Бо немає місця тузі.
Він хороший, вірно дружить,
І повсюди в нього друзі.
Хто здоровий, той багатий —
Величезний скарб тримає.
З добрим серцем, не пихатий,
А в душі він сонце має.
Хто здоровий, той працює,
Вчиться радісно й завзято.
Він співає і танцює
Й кожен день у нього свято.
Хто здоровий — скрізь встигає,
Дух і сила є у нього.
Він чудове тіло має
Й завжди добре все в такого!
Хто здоровий – має силу,
Має розум і наснагу,
Хто здоровий – той щасливий,
Зрозуміє нас відразу.
Ну, а хто здоров’ям важить,
До краплинки  зберігає,
Той вам з радістю покаже,
Де черпається снага!

Немає коментарів:

Дописати коментар