неділя, 23 червня 2019 р.

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ


Основи здоров’я 1 клас
35 год. (1 година на тиждень)
О. В. Гнатюк
«Основи здоров'я»
Київ «Генеза» 2012
І семестр – 16 годин
Дата

Тема    уроку

Тема 1. Здоров'я людини (5 годин)

1.       

Вступ.
Що вивчає предмет «Основи здоров'я».
   
2.       

Безпека першокласника.
Практична робота
Створення малюнку: «З дому до школи».
3.       

Здоров'я та його ознаки.
Порушення здоров'я (травми, захворювання) та їх профілактика.
4.       

Ріст і розвиток людини.
5.       

Практична робота.
Екскурсія  школою та шкільним подвір'ям.
Тема 2. Фізична складова здоров'я  ( 8 годин)

6.       

Щоденне піклування про своє здоров'я.
7.       

Розпорядок дня.
Практична робота.
Складання розпорядку дня (з допомогою дорослих).
8.       

Постава.
Як правильно сидіти за партою.
Практична робота
Вправи для формування правильної постави і стопи.
9.       

Робоче місце першокласника.
Практична робота
Як складати портфель.
10.              

Правила особистої гігієни.
Догляд за руками.
Практична робота
Як правильно мити руки.
11.              

Харчування і здоров’я.
Овочі, фрукти, молочні продукти, їх значення для росту та розвитку.
12.              

Фізичні вправи і загартовування.
13.              

Активний і пасивний відпочинок.


Тема 3. Соціальна складова здоров’я    (12 годин)

14.              

Піклування про здоров'я в сім'ї

15.              

Уміння товаришувати.
 Практична робота
Розігрування діалогів знайомства.
Спільні ігри для хлопчиків і дівчаток.
16.              


Безпечні місця для ігор і розваг.


17.              


Що робити в небезпечних ситуаціях.
Поведінка дитини в небезпечних ситуаціях за відсутності дорослих. Правила безпечної поведінки вдома. Повідомлення про небезпеку за телефоном екстреної допомоги.
Практична робота.
Моделювання ситуації повідомлення про небезпеку за телефоном екстреної допомоги.


18.              


Що робити, коли заблукаєш.
Поведінка дитини в автономній ситуації в населеному пункті (якщо заблукав, загубився, відстав від класу).
До кого можна звернутися по допомогу, якщо заблукав, загубився, відстав від класу.
Практична робота.
Моделювання ситуації пошуку допомоги, якщо заблукав, загубився, відстав від класу.


19.              


Як поводитися з незнайомими людьми.
Поведінка дитини з незнайомими людьми (на пропози­
цію солодощів, іграшок, розваг – піти погуляти, погратися тощо). Як поводитися у під’їзді, коли дзвонять у двері та ін.

20.              


Коли ти сам удома.
Безпечні місця і предмети для ігор і розваг удома. Побутові небезпеки. Предмети, якими гратися не можна. Визначення предметів, якими можна користуватися самостійно. Правила безпечної поведінки під час ігор і розваг удома за відсутності дорослих.

21.              


Правила безпечної поведінки у школі.
Практична робота.
Спільні ігри для хлопчиків і дівчаток.
22.              


Мікрорайон школи. Дорога до школи.
Територія і мікрорайон школи. Вулиці, що розташовані поблизу школи. Вибір безпечного маршруту від школи додому. Правила безпечної поведінки на шляху від школи додому.
23.              


Крокуємо вулицею.
Складові дороги – тротуар, проїзна частина, бордюр. Перехрестя.
24.              


Переходимо дорогу.
Пішохідний перехід. Види переходів – наземний, підземний, надземний. Дорожні знаки, що позначають пішохідний перехід. Правила переходу проїзної частини дороги. Безпечна поведінка на вулицях і дорогах.
25.              


Я – пасажир.
Правила користування громадським транспортом та правила поведінки в ньому.
Тема 4. Психічна і духовна складові здоров'я (10 год)

26.              


Унікальність людини.
Неповторність і унікальність кожної людини. Схожі риси і відмінності.

27.              


Поважай себе та інших.
Повага до себе та інших людей. Правила культурної поведінки. Як зустрічати гостей та як поводитися у гостях.
28.              


Поважай себе та інших.
Дружні стосунки між учнями. Вправляння дітей у ввічливому спілкуванні з дорослими й однолітками.

29.              


Народні традиції. Родинні свята.
Народні традиції, родинні свята і здоров’я. Корисні і шкідливі традиції святкування.
Практична робота.
Створення пам’ятки «Як влаштувати веселе свято».

30.              


Настрій людини.
Емоції та настрій людини. Вербальні і невербальні вияви емоцій. Оцінювання емоційного стану. Прийоми для самозаспокоєння.
Як покращити настрій.
Практична робота.
Вправи «Вгадай емоцію»,
«Намалюй настрій».
31.              


Настрій людини.
Практична робота.
Ігри, що сприяють гарному настрою.

32.              


Учися приймати рішення.
Рішення і наслідки. Уміння приймати рішення. Рішення для здоров’я. До кого можна звертатися по допомогу для прийняття правильних рішень.

33.              


Корисні та шкідливі звички.
Звички і здоров’я. Шкода від куріння. Знак «Курити заборонено». Про пасивне куріння. Піклування про своє здоров’я і здоров’я оточуючих людей. Традиції збереження здоров’я у родинах.

34.              


Підсумковий урок. «День здоров’я».
Узагальнення  знань з основ здоров’я.
Практична робота.
1. Вимірювання зросту і маси тіла (за допомогою дорослих).
2. Перегляд та обговорення поведінки персонажів мультфільмів, їхнє ставлення до свого здоров’я та до здоров’я інших. Мультфільм «Мийдодір».
35.              


Підсумковий урок.
Наближаються канікули!
Гра «Перевір себе».
Як відпочивати і загартовуватися улітку. Безпечний відпочинок улітку.




Немає коментарів:

Дописати коментар