неділя, 23 червня 2019 р.

КОНСПЕКТ УРОКУ " 1 КЛАС


Урок: Основи  здоров’я. 
Тема: У незнайомому місці. Поведінка дитини в автономній ситуації у населеному пункті (якщо заблукав, загубився, відстав від класу).
Практична робота. Моделювання ситуації пошуку допомоги, якщо заблукав, загубився, відстав від класу.
Мета: Вчити учнів, як поводитися в різних місцях, коли заблукав; розвивати здатність реально оцінювати небезпеку, вчасно звертатися за допомогою, вибирати можливі дії самозахисту; виховувати сміливість, спостережливість, винахідливість.
Обладнання: ілюстрації до теми; відеоматеріал; підручник; робочий зошит.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Вивчення нового матеріалу.
1.     Мотивація навчальної діяльності.
Створення проблемної ситуації.
-         Швидко шикуємось парами, ми йдемо в центр нашого міста, до Районного будинку культури на лялькову виставу.
-         Пригадаємо правила поведінки у колоні: йти парами, один за одним, не штовхатись, не переганяти, не відставати, слухати вчителя. Правильно переходити дорогу.
-         Ми про все згадали? Все повторили? Можемо вирушати?
-         Ні, а раптом хтось з вас відстане від колони, загубиться в натовпі, не вчасно вийде з Будинку культури… Що ж робити йому?
-         Сідаємо за парти. Виявляється, ми ще не готові вийти у центр міста. Ми не все знаємо.
2.     Оголошення теми і завдань уроку.
-         Що ж робити дитині, яка заблукала, загубилася, відстала від класу? Сьогодні на уроці ми дамо відповідь на ці запитання.
3.     Перегляд відеофільму «Загубився»  серії «Корисні підказки».
-         Уважно перегляньте фільм і запам’ятайте основні правила поводження, коли загубився:    
1 група: в магазині
2 група: на вулиці.
4.     Робота в групах. Складання правил поводження коли загубився.
(з малюнків викласти правила).
5.     Слухання правил поводження, коли загубився.
Висновок: знаючи ці прості правила, і виконуючи їх  -  швидко знайдемось.
6.     Робота з підручником.
а) Бесіда за малюнками.
- Розгляньте ілюстрації.  Уявіть, що ми класом пішли вже до РБК. Але Олег Іванов відстав від класу. Що йому порадимо?
ü Зберігай спокій.
ü Стій на місті.
ü Очима знайди людину, до якої можна звернутися.(міліціонер, мама з коляскою, бабуся з онуком, продавець)
ü Назвати номер телефону мами.
Висновок: кожен учень повинен уміти знаходити вихід із ситуації, коли загубився.
7.     Робота в зошитах. С.36
-         Чому і де можна загубитися?
-         Знайдіть послідовність розгортання подій.
-         Складіть розповідь «Якщо ти заблукав» с.37.
-         До кого із цих людей ти звернешся по допомогу, якщо під час екскурсії відстанеш від класу? Укажіть стрілками.
-         До кого не варто звертатися по допомогу? Чи можна звертатися до випадкових перехожих, підлітків, інших дітей?
-         Скажіть повну назву нашого навчального закладу, як звати вчительку, батьків, № телефону.
ІІІ. Підсумок уроку.
Гра «Так чи ні?»(сигнальні картки)
·        Ви загубилися на площі, де багато людей. Якими будуть ваші дії?
*       Почнете голосно плакати. (ні)
*       Побіжете шукати маму. (ні)
*       Звернетесь по допомогу до міліціонера. (так)
*       Стоятимете на місці. (так)
*       Називатимете всім свою адресу. (ні)
*       Сядете в автобус, щоб доїхати додому. (ні)
Висновок: бажаю вам не потрапляти в такі ситуації. А для цього бути вихованим, слухняним гімназистом.


Джерело: Крат Наталя Миколаївна м. Оріхів, Оріхівська гімназія №1 «Сузір’я»

Немає коментарів:

Дописати коментар