неділя, 30 червня 2019 р.

ПРИСЛІВ'Я І ПРИКАЗКИ ПРО ЗДОРОВ'Я



Прислів'я і приказки про здоров'я

Без здоров'я немає щастя.
Бережи одежу знова, а здоров'я змолоду. 
Бережи одяг, доки новий, а здоров'я — доки молодий.
Бережи сукню знову, а здоров'я змолоду.
Було б здоров'я, а все інше наживемо.
В бруді жити — сухоти нажити.
В дім, куди не заглядає сонце, загляне лікар.
Вартість здоров'я знає лише той, хто його втратив.  
Весела думка - половина здоров'я. 
Весела та хороша думка — половина здоров’я.
Веселий сміх - це здоров'я. 
Від переїдання люди помирають частіше, ніж від голоду.
Гірким лікують, солодким калічать.
Глянь на вигляд і про здоров'я не питай. 
Доки здоров'я служить, то людина не тужить. 
Жалісливий лікар погіршує страждання.
Затхле повітря і брудна вода — для здоров'я біда.
Здоров’я — всьому голова.
Здоров’я не купиш, хвороби не продаси.
Здоров’я нівроку, аби не муляло збоку.
Здоровий злидар щасливіший від хворого багача. 
Здоровий не знає, який він багатий.
Здоровому все на здоров'я йде, 
Здоров'я - всьому голова. 
Здоров'я - найдорожчий скарб. 
Здоров'я більше варте, як багатство. 
Здоров'я за гроші не купиш. 
Здоров'я не купиш — його розум дарує.
І старим і молодим шкідливий тютюновий дим.
Їж часник і цибулю — не візьме недуга.
Іржа залізо їсть, а чоловіка - хвороба. 
Люди часто хворіють, бо берегтися не вміють. 
На всяку хворобу зілля виростає.
На живому все заживе. 
Найбільше багатство — здоров’я.
Недосипаєш — здоров'я втрачаєш.
Немає друга вірнішого за здоров’я.
Після обіду полеж, після вечері походи.
Подивись на вид і не питай про здоров’я.
Ранок зустрічай зарядкою, вечір проводжай прогулянкою.
Рухайся більше, проживеш довше.
Сміх краще лікує, ніж усі ліки. 
Солодко їсти та пити — по лікарях ходити.
Сто хвороб починаються з застуди.
Тримай голову в холоді, живіт у голоді, а ноги в теплі.
У ворожки лікуватись - без здоров'я зостатись.
У здоровому тілі — здоровий дух.
У кого що болить, той про те й гомонить. 
У стоячій воді всяка нечисть заводиться.
Хвороба шукає жирну їжу.
Хворому і мед гіркий. 
Хороші ліки гіркі на смак.
Часник сім хвороб лікує. 
Які думки, такі і сни.



Немає коментарів:

Дописати коментар