неділя, 30 червня 2019 р.

ВІРШІ ДЛЯ ДІТЕЙ ПРО РЕЖИМ ДНЯ





Рано вставати, рано в ліжко... 

Рано
Вставати,
Рано
У ліжко
Завтра
На парті
Не будеш ловити гав.
Не бійся
Води -
Мийся!
Стройся в ряди,
Стройся!
Важкий
І довгий
День попереду -
Кожен м'яз
З ранку
Заряди!
Чистять
Ножі,
І каструлі,
І труби, -
Як же не чистити
До сніданку
Зуби?
Вчасно
Пий,
Вчасно
Їж, -
Будеш
До старості
Міцний
І свіжий.
Їж,
Не поспішаючи.
Нехай працюють вилиці.
Ми - піонери,
А не акули!
В школі
Учись
І працюй
В загоні.
Книг
Не марай
І не пачкай
Зошитів.
Рахунку
Учись
Перед класною дошкою,
Будувати
Учись
У себе в майстерні.
Шкідливо
Хлопцям
Лежаче чтенье:
Шкідливо
Для книги
І шкідливо
Для зренья.
Рано
У ліжко,
Рано
Вставати -
І починаємо
Спочатку
Знову.
(С. Маршак)


Розпорядок дня 
Я всюди, де буваю,
Все на світі встигаю,
Тому що у мене
Строгий розпорядок дня!
Скажімо, рання пора...
Рівно о сьомій годині ранку
У мене кричить будильник:
Тара-ра-ра! Тара-ра!
Я будильник отключу,
Я з ліжка соскочу
На розминку: раз-два, раз-два!
Хоч і спати ще хочу!
Умивальник! Голий торс!
Рушники ніжний ворс!..
Я на сніданок їм котлету,
На сніданок п'ю теплий морс!
А ще через годинку
Вжик! - на куртці поясок,
І вже в рідну школу
Енергійний марш-кидок!
За заняттям занятье -
Всюди повинен встигати я,
Тому що у мене
Строгий розпорядок дня!
Після школи на кружок!
Під ногами рипить сніжок...
Хрум-хрум-хрум! - несуться ноги
Чобітком за чобіток!
Вечір... Близько п'яти...
І додому пора йти...
Ох! - приємна втома...
Ох! - щасливої дороги!
Будинку - стулоприседанье
За домашнє заданье,
Тому що у мене
Строгий розпорядок дня!
Ну, а до десяти годин
Я готуюся до сну сам:
По зубах еложу щіткою,
Гребінцем по волоссю!

Я пірнаю в сон чудний
З думкою святкової одного:
День пройшов - яке щастя!
Завтра буде вихідний!
(С. Олексяк )

Мій день 
Ранок
Для чого мені прокидатися?
Щоб зустріти новий день.
Для чого мені вмиватися?
Щоб змити з обличчя сон і лінь.
Зубки чистити для чого?
Щоб ним бути белей всього -
Белей снігу самого.
Сніданок
Для чого сніданок я їм?
Щоб бути зовсім великий.
Їм хліб з маслом я і кашу.
Обгоняю ляльку Машу,
Доуклу Дашу і всіх-всіх.
А вони, ну просто сміх,
Неможливі копуши!
Не бажають швидко їсти.
Обід
Голод відчуваю до обіду,
Здобути перемогу можу
Над котлетою і над супом.
Я не буду такою дурною,
Щоб голодної залишатися,
Голодуйте самі, братці!
Денний сон
Сон денний корисний дуже,
Діти в ньому ростуть немає сечі!
І розумнішають на очах,
Прокидаються - і ах!
Згадують все, що знають,
І з полюванням наспівують,
І вірші щосили читають
Або казки згадують.
Вечеря
Ось і вечір. Смачна вечеря.
Він для зростання дуже потрібен.
Потрібен вечеря для розуму,
Подумай, друже, сама:
За день йде багато сил,
Треба їх повернути трохи.
Ось для цього і вечерю.
Він приємний нам і потрібен.
Нічний сон
День закінчений, спати пора.
Вся на світі дітвора
Хоче вночі відпочивати,
Міцно очі закривати
І дивитися чудовий сон:
Може бути, присниться слон,
Дуже добрий і великий.
Може бути, морський прибій.
Нехай тобі присниться сон,
Вранці не забудь про нього!
А зараз - спокійної ночі,
Ми тебе всі дуже любимо.

Дотримуйтесь режим дня! 
У курки нині болить голова:
Вчора покликала її в гості сова,
Вони прогуляли цілу ніч безперервно,
А вдень наша курка клює носом.

Немає коментарів:

Дописати коментар