субота, 21 березня 2020 р.

ПРИРОДОЗНАВСТВО 3 КЛАС. ХАРЧУВАННЯ


АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
— Для чого людині потрібні поживні речовини?
— Як побудована травна система?
— Які зміни відбуваються з їжею в органах травлення?

ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні ви дізнаєтеся про правила здорового харчування.

ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Робота за підручником (с. 151–153)
— Пригадайте! Для чого організму потрібні поживні речовини, що їх отримують із їжі? Які харчові продукти вам відомі?
— Пригадайте, які продукти харчування рослинного і тваринного походження вам відомі.
— Що ви знаєте про вітаміни?
— Люди вживають в їжу харчові продукти рослинного походження — хліб, каші, олію, овочі та фрукти, і тваринного походження — молоко, масло, м’ясо, яйця, рибу. До їх складу входять усі необхідні для здоров’я людини речовини.
Харчування людини повноцінне, коли в організм із їжею регулярно надходять усі необхідні поживні речовини. Адже із них отримується будівельний матеріал і енергія, необхідні для підтримання життя.
З їжею людина отримує необхідні організму поживні речовини. Які це речовини?
— У яких продуктах харчування містяться білки?
— У яких продуктах харчування багато вуглеводів?
— Які продукти харчування є джерелом жирів?
— Де багато вітамінів?
— Як правильно харчуватися?
Розгляньте малюнок 120 і назвіть продукти харчування, які завжди мають бути на вашому столі.
Висновки
·     Поживні речовини, необхідні для живлення людини, мають рослинне і тваринне походження.
·     Людина повноцінно харчується, коли в організм регулярно надходять із їжею всі необхідні поживні речовини.

Фізкультхвилинка

УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
Сформулюйте висновки щодо правил повноцінного харчування.
 Використовуйте такі підказки:
·     правильний режим харчування;
·     свіжі продукти;
·     багато овочів і фруктів для отримання вітамінів;
·     півтора–два літри води на добу;
·     утворення отруйних речовин за неправильного зберігання продуктів;
·     надмірне вживання солі, жирів, солодощів і хлібобулочних виробів;
·     привабливе оформлення стола і страв.
Запам’ятайте! Їжа, що вживається без апетиту, перетравлюється й засвоюється гірше.

Дослідницький практикум
Раціон здорового харчування
— Розгляньте трикутник здорового харчування на с. 154. Складіть меню обіду для школяра з корисних страв. При цьому враховуйте, що страви мають містити різні поживні речовини (білки, жири, вуглеводи, вітаміни) рослинного і тваринного походження.
— Про що ви дізналися в рубриці «Для допитливих»?

— Чи правильно вчинив хлопчик, який з’їв на обід: кашу з цукром, какао з солодкою булочкою, шматок торта, шоколадку?
— Що б ви порадили цьому хлопчикові?

ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ
— Прочитайте висновки на с. 153.
— Наведіть приклади своїх улюблених харчових продуктів рослинного і тваринного походження.
— З’ясуйте, чи достатню кількість води ви вживаєте впродовж дня.

VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
С. 151–153. Складіть правильне меню для своєї родини на робочий і вихідний дні.

Немає коментарів:

Дописати коментар