неділя, 30 червня 2019 р.

ЗАГАДКИ ПРО ЗДОРОВ'Я


БЕЗ ЗДОРОВ'Я НЕМАЄ ЩАСТЯ

Щоб здоров'я добре мати
Слід про нього змалку… (дбати)
Кожний ранок обливатись
І зарядкою… (займатись)
У дворі щодня гуляти,
Повноцінно їсти й… (спати)
Добре мити всі продукти,
Досхочу вживати… (фрукти)
Будете це все робити –
Перестанете… (хворіти)

Запитав орел в шуліки:
– Де дістати можна ліки?
Цей будинок недалеко,
Називається ... (аптека)

***
Хто людей з біди рятує
І хвороби всі лікує –
Призначає процедури
І таблетки і мікстури? (Лікар)

Він для кожної людини,
Ліки має й вітаміни,
Прочита рецепт уважно,
Що і як робить підкаже. (Аптекар)

***
Кажуть, щоб хвороб не знати,
Треба всім мене вживати.
Може, ви мене й з’їсте,
Тільки сльози проллєте. (Цибуля)

Що то за голова,
Що лиш зуби й борода? (Часник)
***
Без цукру я завжди скучаю,
Тож швидше дайте мені чаю!
Я ж – вітамінів вам сто тон!
Усі впізнали? Я... (лимон)

Мене, біленьке, наливали,
Пили поживні мінерали
Маленькі дітки й кіт Мурко.
Всім на здоров’я — ... ( молоко)

***
Бокс, хокей, бобслей, футбол,
Сноуборд і волейбол…
Стадіон, басейни, корт —
Об’єднало слово… (спорт)
              
              Мию, мию без жалю,
               Мию там, де брудно,
               Цю роботу я люблю,
               Хоч від неї худну. (Мило)
                                  
Що дістає зубами потилицю? (Гребінець)
               
               Хто завжди тільки правду каже,
               Який є, таким покаже,
               Без слів про все розкаже? (Дзеркало)
                                  Я пухнастий, чистий,
                                  Для усіх корисний.
                                  Мокрих витирати звик.
                                  Називаюся ... (рушник)
               Костяна спинка
               На черевці щетинка.
               По брамі стрибала,
               Всі крихти виганяла.(Зубна щітка)
                                  Резин-Акулина
                                  Пішла гулять по спині,
                                  Поки вона гуляла –
                                  Спинка рожева стала. (Губка)

Немає коментарів:

Дописати коментар